Dyrekcja Czeczotka Palace Apartments przedstawia poniższy regulamin.
Jego przestrzeganie służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim naszym Gościom oraz określa warunki korzystania z usług Resortu
§ 1 – Zasady wynajmu
- Wszystkie jednostki mieszkalne w Czeczotka Palace Apartments należące do Park Residence, zwane pokojami, wynajmowane są na doby hotelowe.
- Doba hotelowa kończy się o godz 12:00 , a zaczyna o godz 16:00.
- Jeśli Gość hotelowy nie określi czasu swojego pobytu, zakłada się, że Pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Przedłużanie trwającego pobytu – poza okres wcześniej ustalony – Gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin planowanego pobytu. Hotel może nie uwzględnić takiego życzenia w przypadku braku wolnych miejsc.
- W pokoju dwuosobowym kolejne miejsce może być wynajęte tylko na życzenie lub za zgodą Gościa hotelowego aktualnie zajmującego ten pokój.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać Pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w Apartamencie nie mogą przebywać w Pokoju od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń (nie będących w wyposażeniu pokoju), stanowiących źródło ciepła lub ognia np. grzałek elektrycznych itp.
- Przy opuszczaniu Czeczotka Palace Hotel należy zwrócić kartę/klucz do drzwi Pokoju. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia karty obowiązuje opłata w wysokości 30 zł, w przypadku zagubienia lub uszkodzenia kluczy obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
- Apartament może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Czeczotka Palace Hotel, wyrządził szkodę w mieniu Apartamentów Czeczotka Palace lub innej osoby, w inny sposób zakłócił spokojny pobyt pozostałych gości lub funkcjonowanie Apartamentów.
- Goście przebywający na terenie Apartamentu ze zwierzętami zobowiązani są do sprzątania nieczystości pozostawianych po swoich pupilach (dotyczy to zarówno wnętrz Apartamentu jak i jego otoczenia). Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do strefy SPA&Wellness.
§ 2 – Obowiązki hotelu
- Zapewnianie warunków do bezpiecznego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa; w szczególności poprzez zachowanie w tajemnicy informacji o Gościu, niewykonywanie bez jego zgody jakichkolwiek czynności w pokoju mogących zakłócić jego spokój (np. sprzątanie, naprawy urządzeń itp.),
- Wymiana bielizny pościelowej i ręczników zgodnie z regulaminem co 3 dni.
- Bezzwłoczne reagowanie na zgłaszane uwagi lub reklamacje – odnośnie poziomu i zakresu oferowanych usług, funkcjonowania urządzeń w obiekcie oraz czystości i porządku – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe wyjaśnienie lub usunięcie usterek i braków.
- Przechowywanie rzeczy Gościa pozostawionych/znalezionych w pokoju hotelowym lub na terenie Apartamentu przez okres 3 miesięcy od daty ich znalezienia. Po tym okresie, w przypadku braku kontaktu ze strony właściciela przedmiotu z Recepcją rzeczy zostaną przekazane na cele społeczne lub publiczne.
§ 3 – Zakres odpowiedzialności stron
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług Apartamentu, w tym wysokość odszkodowania, regulują stosowne artykuły K.C.
- W przypadku wystąpienia szkody, pod groźbą bezskuteczności roszczenia, Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Recepcję.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, dokumentów, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, o ile przedmioty te nie zostały złożone w depozycie recepcji lub sejfie hotelowym.
- Apartamenty mogą odmówić przyjęcia rzeczy Gościa, jeśli zachodzi podejrzenie, iż mogą one zagrażać bezpieczeństwu, mają zbyt dużą wartość lub nie mieszczą się w pomieszczeniu przeznaczonym na ich przechowanie.
- Apartamenty nie ponoszą odpowiedzialności za zwierzęta należące do Gościa, rzeczy pozostawione w samochodach, uszkodzenie lub utratę pojazdów Gości.
- Gość Apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub zaginięcia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy, z winy osób Go odwiedzających lub zwierząt przebywających z nim na terenie Apartamentów.
Obowiązek informacyjny
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Manufaktura Czeczotka Sp. z o.o. z siedzibą w Kraków św. Anny 2 dalej zwany „Administrator”.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Witold Kubica e-mail: manager@palaceczeczotka.pl
- Informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; przesyłania informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej; marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora; dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych – art. 6 ust 1 lit. a RODO1, art. 6 ust 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust 1 lit. f RODO.
- Podanie danych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (wystawienie faktury VAT). Brak podania danych spowoduje niemożność zrealizowania usługi. Dodatkowo, po wyrażeniu zgody przez gościa, jego dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie udzielonej zgody.
- Będziemy przetwarzać Państwa dane nie dłużej niż to konieczne.
a) dane będą przetwarzane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej;
b) na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa. Na gruncie obecnych przepisów jest to okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
c) jeżeli dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu dochodzenia roszczeń (w tym w postępowaniach windykacyjnych) będziemy je mogli przetwarzać w tym celu przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego;
d) jeżeli wyrażą nam Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych czy to do celów marketingowych i w wielu innych wypadkach kiedy o tą zgodę poprosimy, wówczas będziemy je przetwarzać do czasu odwołania zgody. - Państwa dane mogą zostać udostępnione lub powierzone na podstawie umowy następującym kategoriom odbiorców:
a) firmom transportowym i taksówkarzom w przypadku zamówienia dla gości transportu lub przesyłki kurierskiej;
b) firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla hotelu;
c) firmom świadczącym obsługę księgową;
d) firmom świadczącym obsługę prawną;
e) firmom obsługującym system recepcyjny;
f) firmom obsługującym newsletter;
g) firmom obsługującym system rezerwacji;
h) firmom świadczącym usługę ochrony osób i mienia;
i) firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu oraz biurom podróży. - Przysługuje Panu/Pani prawo żądania:
a) dostępu do treści swoich danych – w granicach art. 15 RODO,
b) ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,
c) ich usunięcia – w granicach art. 17 RODO,
d) ograniczenia przetwarzania – w granicach art. 18 RODO,
e) przenoszenia danych – w granicach art. 20 RODO,
f) prawo wniesienia sprzeciwu (w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w granicach art. 21 RODO.
Postępowanie w przypadku pożaru
W razie zauważenia ognia, dymu lub zapachu spalenizny prosimy:
- Natychmiast powiadomić Recepcję (nr tel.605821131), podając numer pokoju oraz opis zdarzenia.
- W przypadku realnego pożaru nacisnąć przycisk alarmowy.
- Ściśle stosować się do poleceń personelu, który jest odpowiednio przeszkolony.
- W przypadku zarządzenia ewakuacji korzystać z dróg oznaczonych zielonymi strzałkami.
- W przypadku zalegania dymu poruszać się jak najbliżej podłogi.
- Poinformować o osobach, które mogły pozostać w pomieszczeniach hotelowych.
- Nie używać wind.
Zabrania się:
- Używania jakichkolwiek urządzeń (nie będących w wyposażeniu pokoju), stanowiących źródło ciepła lub ognia np. grzałek elektrycznych.
- Palenia w pokoju.
- Wysypywania zawartości popielniczki do koszy na śmieci.
- Nakrywania lamp tkaninami lub papierem.
- Używania sprzętu gaśniczego bez uzasadnienia/niezgodnie z przeznaczeniem.
- Nieuzasadnionego włączania przycisków alarmowych.